Monday 6 June 2011

simply siti?? ok ke tidak?? . .

wow, best ye produk terbaru simply siti ni. dah lah siti punya produk mestilah baguskan? hehe.  .tapi saya bukan je nak promote simply siti tapi nak wat design untuk tanjak dan cucuk sanggul. ini kali pertama saya ada peluang nak buat design yang akan dipakai oleh penari itu nanti. best kan?? tapi tu semua kena buat yang terbaik dan perlukan idea yang kreatif. saya dan kumpulan sedang usaha untuk yang terbaik dan tercantik. harap menjadi dan hasilnya mengagumkan. hehehe. . .

scenography? apakah? The art of representing objects in perspective, especially as applied in the design and painting of theatrical scenery. ody cam mai tgok bola. tp from different angle. also jugak melibatkan audio lighting prop,  costume and evrything.
ha... itu lah maksud ye..subjek ni lah yang paling mencabar bagi diri saya sebab saya kena buat design dan meluahkan segala idea da kreativiti saya dalam design yang saya buat nanti. doakan saya yang terbaik ok? sejujurnya saya perlu banyak belajar dari orang yang lebih berilmu. :)

No comments:

Post a Comment